Stillat mitt shoppingbehov..

2009-10-23 22:38:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag för första gången på riktigt länge kunnat shoppa! Jag & Marcus var i Kista & jag hittade en massa fint som får komma upp på bloggen imorron. Så äntligen har jag fått stilla mitt shoppingbehov... för tillfället iaf ;)
Igår såg jag en film som heter "New in town" med Renée Zellweger. Det hade en ganska uppenbar handling men den var endå rolig och lite av en må bra film.
Nu ska vi titta på "Crossing over" med Harrison Ford & Ashley Judd, den ska tydligen vara lite sorglig, så igentligen skulle man nog börjat med den & slutat med den roliga. Jag tycker känslan efter en sorglig/läskig film sitter i så länge så jag brukar alltid titta på något roligt efter =)

I helgen är jag kattvakt åt Chriss & Jonas små missekissar. Ganska vågat av dom att låta mig vara det eftersom det finns en risk att dom kidnappas =P Men det är en risk man får ta om man ska åka bort sådär =D Nää, men pussa på den en massa ska jag göra iaf och göda dom så dom är små köttbullar sen när dom kommer hem. Moahaha =D

Nepp, movie time!
Puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu