Varma fossingar

2009-10-19 20:09:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi i Stinsen och jag köpte ett par tofflor som är så jäkla sköna..



det är så himmla kalla golv här hemma & dom här gör verkligen mina små fossingarna varma!

Ikväll finns det inte ett enda program jag vill se på tv, och Marcus är på träning så jag har inte speciellt mycke att göra. Skulle behöva städa så det kanske jag tar tag i, ja...det ska jag göra. Fy fan va trist! Blää
Men det är bara att börja så man får det överstökat.




Kommentarer

Vilken affär har du köpt tofflorna? =)

2009-10-21 20:26:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu