Wooohooo

2009-10-11 15:55:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart borde Marcus vara påväg hem! Kommer inte ihåg när hans plan skulle landa, men han sa att han borde va hemma runt fyra...och de är snart!
Nu vill jag faktiskt bara att han ska komma hem =(

Tur att Willma fick en sen/tidig långpromenad, för jag har sovit enda till 14 idag. Jag är sååå sliten & bakis.
Men nyss varit ute med henne & fått lite frisk luft, så de är bättre en tidigare iaf.

Marcus messade nyss och sa att han är hemma om några timmar! Ush va jobbigt att vänta.. han skulle ju kommit vid fyra redan. Aja, då får jag tid och göra mig iordning och städa upp lite här.

Men först ska jag beställa lite nya smyckesdelar =)
Skulle vara så kul att sitta med Verro nu och göra smycken tillsammans.
Men de kommer... =)

Puss puss




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu