Magiskt skafferi?

2009-09-19 20:50:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det inte hänt särskilt mycket. Kom till jobbet där dom andra redan hade börjat, vi jobbade på allihopa till fem. Fick ganska mycke gjort, så vi e lediga imorgon och jobbar på måndag sista dagen förmodligen. Skönt, men endå så tråkigt. Kommer sakna att ha sina vänner så nära som förstår när man har en jobbig dag. Men det är bra iaf med den hjälp från Arbetsförmedlingen jag får nu. Så nu jävlar ska jag komma igång snart! Känner mig mer och mer laddad för en ny start. Trött på allt gammalt groll och skit. Nää.. ush.

Ikväll blev det inget som tänkt, Jess och jag var för trötta och Sue skulle till söder. Dom andra vet jag inte vad dom skulle hitta på...va ska ni hitta på? =)

Jag är så godissugen men det finns inget hemma. Man går och tittar i skafferiet 100 gånger med förhoppningar om att det magiskt skulle ha dykt upp något den senaste minuten när man inte tittat där haha. Så man håller på va =)
Bara jag som gör så?

Nu ska jag städa upp lite i köket och sen kanske sätta mig och göra något smycke eller två. Marcus ska iväg och vattna blommor och så hemma hos sig, så då passar jag på att göra något vettigt innan han kommer tillbaka.

Mimmi, skulle du inte komma hem nu till helgen? Saknar ju dig! Ditt armband väntar på dig också =)

Nää, ge dom små monstrerna lite kvällsgodis sen fixa lite hemma.
Puss puss

Ps. Mamma, jag har inte glömt bort dig...ringer dig ikväll eller imorgon när jag vaknar =) ♥







Kommentarer

Jag saknar dig! Varför hör du aldrig av dig?? :(

2009-09-20 12:14:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu