Fortfarande bakis..

2009-09-28 19:58:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har sovit och sovit men det känns som man fortfarande är bakis haha. Jag och Marcus packade om våra väskor och drog med Jess och co till Tallinn. Men fredagen gjorde sitt för resten av resan. Shit vad jag och Jess vart fulla! Inte varit så full sen jag var 14 och låg deckad av häxblandningen man gjort. Och Jess var dum nog att lägga upp alla bilder på när jag var som mest fullast på sin lilla blogg. Men det kommer komma en riktigt stor hämnd! Jag lovar!!! hahaha.
Nää...om man ska sova lite till? =) Kommer lite bilder och så en annan dag.

Hoppas alla haft en kul helg iaf, för det har vi! =)
Puss







Okej, på sista bilden är det dagen efter.. men speedad ser du ut Jess =D
Men på dom andra är du iaf lika ostabil som jag!!! hahaha.




Kommentarer

Hahahah

Dina bilder var ändå värre! Hahahahahahaha ;)

Bring it on!

2009-09-29 21:45:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu