zzZZZzzzz.....

2009-09-10 18:19:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var det upp tidigt för att gå till läkaren. Efter det gick jag bara raka vägen hem och la mig i sängen. Började känna att migränen kom krypandes. Så mars i säng och dra igen gardinerna innan det skulle hinna bryta ut. Sov till fyra! Men jag behövde de kände jag. Missade dock alla samtal jag skulle ringa idag. Får göra dom imorgon istället.
Idag kommer vara en sån tråkig dag. Marcus jobbar till åtta för att sen iväg och träna. Ensam heela dagen. Trist!
Sitter och tittar på tv och sorterar alla utklipp till rätt pärmar. Så jag håller mig sysselsatt iaf =P

Hoppas ni andra har roligare..

Puss & kram




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu