Dagens ros

2010-04-18 22:44:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade jag skit kul =) Vi hamnade på ett ställe som vanligt och det va mycke folk och bra drag.

Idag har jag och Mimmi spelat bingolotto men vann ingenting =( Bättre lycka nästa gång.

Imorgon har jag en del som ska göras innan småttingarna kommer hit och inför mässan i helgen. Ska bli så sjukt kul att träffa Verro och åka och göra våran grej =)
Hoppas vi vinner något! =)

Ska verkligen försöka orka klippa hundarna imorgon för dom är så sjukt lurviga nu så dom ser ut som vandrande bollar. Då ska ni få se också att Hugo inte är tjock! haha era envisa jävlar.

Dagens ros går till mig och börje som hjälpte en tant igår som var virrig och låst sig ute. Hon stog i strumpor och frös utanför sin port. Och vi stannade och ringde polisen så hon skulle komma it. Porten hade gått i baklås. Jag lånade henne min halsduk och vantar och hjälpte henne till lägenheten så man visste att hon kommit in ordenligt.
Stackars gammla lilla tant =(
Tur att vi kom där så hon fick hjälp.

Nu ska hundarna ut för kvällen..puss puss


Kommentarer
Anonym

Min tös kan man alltid lita på:)

2010-04-19 15:09:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu