Det löser sig

2010-04-15 14:03:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är en sån dag som bara känns sjukt jobbig. Har tusen tankar i huvudet men orkar igentligen inte tänka på något utav dom då det inte hjälper ett dugg. Kan inte göra så mycket åt det nu.

Men jag kan inte låta bli att tänka på hur jag ska få allt gå runt, hur vid den här tiden hade allt kunnat se så sjukt mycket annorlunda ut, att jag är rädd för vad som kommer visa sig i framtiden och hur jag ska ha modet att göra något som skrämmer mig så otroligt mycket att jag inte ens kan förklara.
Och att man sen ska ha motivation, ork, styrka och råd med allt är bara så otroligt svårt att få ihop just nu.

Alla säger hela tiden att det löser sig, men hur kan det lösa sig om det bara blir värre och värre hela tiden?
Hur ska man se ljuset i tunneln om man inte ens kan lösa det som är mitt framför en?
Jag är expert på att vara glad utåt. Det är sån jag är, men också sådan jag lärt mig att vara för att skydda mig själv.
Jag vill vara positiv, för ingenting hjälps av att inte vara det. Men ibland är det bara så j**** svårt.

Idag ska jag bara vara. Gå ut med hundar och försöka hålla mig lite sysselsatt så jag inte sitter och grubblar för mycket.

Det kom ett positivt brev ner i brevlådan idag iaf, körkortstillståndet så jag och Marcus kan börja köra runt äntligen. Ska bara gå handledarkursen. Bara och bara. Åååh, vill nu..men det får vänta tills pengarna finns.

Hoppas eran dag är bättre en min!
Puss alla hjärtegull!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu