Liten gremling

2010-04-19 18:16:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åååh...är så seg. Vaknade tidigt och kunde inte somna om.
Jag bestämde mig för att städa upp lite på balkongen så man kan sitta där och äta frukost med småttingarna. Dom kommer hit imorgon och åker till mamma på fredag. 3 hela dagar med dom! =)

Annars har jag bara hunnit med att klippa Willma som ni kanske såg, hon såg ut som en liten gremling så det behövdes! Hon låg i solen på rygg och stort sett sov när hon klipptes =) Det var nog skönt att få bort all päls.
Så mjuk och gosig nu =)

Imorgon kommer som sagt Wille & Max hit..ska åka och hämta dom i Centralen. Dom tar med sig lilla hunden också. Så tror ni det kommer vara livat här den här veckan? haha. 3 hundar, 2 barn, 1 katt, en fågel och jag haha. Me like =)

Nu blir det att städa vidare lite och förbereda inför imorgon med kuddar och täcken. vi ska bygga en liten "koja" i vardagsrummet så alla hundar och barn får plats. I sängen kommer jag bara rulla över dom säkert, eller inte kunna sova för att vara orolig för att göra det.
Hur som helst, jävla babbel på mig haha.
Tjingeling =) Kramar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu