Ser fram emot

2010-04-30 14:39:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart ska jag iväg och möta upp Rami för att handla till middagen ikväll. Det blir myskväll hos honom med några stycken och sen utgång. Och vi drar som vanligt till Ett ställe på söder =P

Imorgon bär det iväg till Göteborg och jag ser verkligen fram imot det! Det ska bli så roligt!
Extra kul är det också att Estun och Räkan kommer vara där. Synd att Sue och Thisse inte kunde följa med dock
=(
Har inte ens packat, men jag får gå upp extra tidigt och göra det, för jag hinner verkligen inte nu.

Nää, har inte tid att sitta här och babbla... nu ska jag göra mig helt klar och sen åka.

Hoppas att ni kommer få en bra valborg, och ta det lugnt med spriten! =)

Pussar alla!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu