På fredag kommer småttingarna

2010-08-04 14:17:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ååh, jag vill inte att sommaren snart kommer vara över. Allt jobbigt som kommer till hösten gör att det vänder sig i magen på mig. Men på fredag kommer småttingarna upp iaf =D hann ju knappt träffa dom när dom var uppe sist..bara en snabbis på min födelsedag.









Vad god marängtårtan jag fick var! Den enda tårta jag gillar typ =)



Mmmmm....marängtårta =)

Ska hur som helst bli jätte mysigt att ha dom här. Det blir övernattning hos mig =) Tur att jag bor ganska stort. Sen har dim ju Sigge att leka med också. Snacka om att han blivit stor. Man glömmer bort att fota honom.
Får göra det sen =)

Men nu ska jag ta en dusch, sen baka bullar och bröd =) Gjorde små frallor igår igen..Ska lägga upp receptet här sen. För dom är riktigt goda och lätta att göra.

Hej så länge!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu