Som min mamma lärt mig

2010-08-25 13:52:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En ny dag som inte startade något vidare.
Känner mig lite sjuk och jag började må illa efter frukosten.

Varför ett frukost recept inte kommit upp idag är för att jag ,så snäll som jag är, testar alla recept för första gången och sedan ändrar lite för att det ska smaka bättre.
Receptet jag hittade på en smoothie var inge vidare god milt sagt. Efter som min mamma lärt mig att min inte får säga äckligt till mat. Annars hade jag andvänt ä-ordet ;) 
Men speciellt inte när man skulle blanda i detox pulvret med den. Så jag ska testa mig fram lite, så får ni ett gott/godare recept sen!

Men nu är det ju lunchdax och receptet på spenatsoppan som ska serveras snart kommer komma upp om ett litet tag.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu