Burk cravings

2010-12-25 23:34:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Shit vilka fina presenter jag fick av Börje & Marcus!
Av Börje fick jag en stor korg med massa blandat kul. Presentkort till olika butiker och andra fina saker som doftljus, kudde m.m
Marcus hade köpt jätte fina burkar (jag har burk cravings haha) en bricka, en ljuslyckta och super sköna sängkläder.
Jag är hur glad och nöjd som helst över allt! =D Tur att man hade råd att köpa lite finare presenter iår till dom. Hade kännt mig så dum annars med tanke på allt fint jag fick.

Börje & Sue är på Pg just nu och mötte upp några. Såå värdelöst att sitta här hemma sjuk när dom är ute och har kul. =(
Aja.. snart blir jag frisk och då ska de partajas =)

Kommentarer
Mimmi

Jag är också sjuk :( så trist att sitta hemma när man vill ut och festa med alla andra. Men när vi är friska du och jag så blire partyyy! ;) Krya på dig

2010-12-26 19:23:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu