Dagen innan julafton

2010-12-23 19:19:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inte bästa starten på dagen att gå ut med hundar i ljust sken när man har världens migrän.
Hela natten och dagen har varit hemsk! Och tabletter hjälper inte. Fått i mig lite vatten på hela dagen och resten av dagen har jag legat i fosterställning i sängen med feber, migrän och ont som fan i bröstet.
Är osäker på om jag kan ta mig till mamma imorgon på julafton =( Blir nog hemma faktiskt så som de känns nu.
En bra sak iaf är att Marcus & Börjes sista julklappar kom idag! Dagen innan julafton, vilken tur jag har ibland ändå =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu