Denna vecka känns ganska fullbokad

2010-12-13 15:51:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gårdagen var lika mysig som vanligt. Träffade tjejerna på adventsfika hos Nettis. Hon hade bakat en massa gott! Och nästa gång är det hos Sue & Thisse. Helt underbart att träffa dom varje söndag =)
Dagarna går så sjukt fort..redan lucia! Jag längtar till julafton så man får öppna paket. Jag älskar packet haha =)
Men det är så roligt om man hittat något till någon annan som man vet dom kommer gilla.
Denna vecka känns ganska fullbokad.
Strax har jag tid på sjukhuset.
Imorgon: inget planerat. Förutom tv:n fån 20.00 såklart.
Onsdag: Kanske en jakan-kväll med några vänner.
Torsdag: Tandläkaren, pulka åkning och på kvällen om jag orkar gå med Camilla och se Daniel Adams.
Fredag: Julbord =D
Lördag: Vet inte ännu, men man hittar ju alltid på något en lördag.
Och till sist söndag: Adventsfika.
Så ska jag klämma ihop lite andra grejer där med..som att bli helt frisk, göra beställningar och annat tråkigt =)
Innan jag går slänger jag med en låt som går om och om igen hos mig just nu =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu