Fika till tjejerna

2010-12-19 14:06:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En ny dag och den börjar som vanligt med att ge alla djuren mat =) Ja nu saknas det ju 2st, men dom är inte lika bra kompisar som alla dom här små nissarna.
Efter det är det dax att äta något själva. För att sen börja städa och fixa lite fika till tjejerna som kommer över vid 18. Om vi hinner ska vi förbi Rusta en snabbis för att köpa säng till lillen, annars får det bli imorgon.
Vill ni höra en sjuk grej? Jag har knappt pyntat i år!! Det är verkligen inte jag. Men jag har inte velat haft det pynt jag har och inte köpt nytt heller. Aja..nästa år då jäklar ska det inte bli någon miss med julpyntet!
Och en ordentlig gran ska det vara! Inte en sån här som står framme just nu med typ 5 julgranskulor, glittret på sne (katten har rivit i den) och ingen belysning. Hahaha..nä, dax att ta ner denna kanske =P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu