Happy f****** new year

2010-12-29 00:55:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte haft något kul att skriva här så jag har hoppat över det helt istället för att sitta och gnälla massa.

Men idag(igår, klockan är ju över tolv) fyllde mamma år!
Hipp hipp hurraaa på din födelsedaaa!!!

Åkte till Farsta och träffade henne. Vi gick till centrum och fika och jag shoppade lite också. Får ta bilder och visa er vad det blev imorgon. Så dåligt ljus nu.

Inte bestämt hur det blir på nyår för min del ännu, blev inte riktigt som jag önskat men nått hittar man väll alltid på. Happy fucking new year lixom. Blää.... Jag som alltid ser fram emot nyårsfirande. Men som sagt, kommer hitta på nå kul iaf.
Imorgon blir det att gå till systemet för att köpa god dricka iaf =)

Dax för att ta ett bad, frusen in i benmärgen.
Pussar och kramar i massor till världens bästa mamma! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu