Jag sprang så ivrigt

2010-12-10 14:25:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Paketet från Nelly kom igår och jag sprang så ivrigt jag bara orkade till ica för att hämta ut det. (Några gamlingar med krycka gick förbi mig på vägen)
Meen...
Den åker tillbaka är jag nästan helt säker på. Kändes för kort och för fluffig, kändes nästan som maskerad klänningen från halloween när man hade den på. Men ska testa igen och se om man kan ändra någon detalj så den känns bättre. Om inte får jag hitta någon annan =( Så svårt att hitta någon som passar när man behöver större upptill och mindre nertill.
Och jaa, det är jätte svårt att göra det faktiskt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu