Mysigt med vintern

2010-12-21 22:02:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tycker snön är så sjukt fin när det inte är slask och skit. Allt lägger sig så fint på träden och även fast det kanske är lite överdrivet kallt vissa dagar så tycker jag faktiskt det är mysigt med vintern =)
Och vem säger att man inte kan hitta på saker på vintern när det finns skidor, skridskor, snowboard, pulka, snöbollskrig m.m?
Inte för att jag gör något av det ovannämnda hahaha, men iaf  =) Jo pulka kan jag åka. Och stå för varm choklad i slutet av backen eller sidan av rinken. Annars gör jag mig bara illa, klant som jag är.
Det enda som är negativt är alla olyckor med halka och förseningar.
Annars tycker jag ni ska ut och ha kul istället för att klaga på kylan! =)

Kommentarer
Mimmi

Tänkte verkligen på det igår...att folk oftast klagar och bara sitter inne. Det är ju sååå himla mysigt att bara ta en prommenad eller pälsa på sig och gå ut och åka pulka!! Sen är bara mitt problem att en viss person inte tycker om att vara ute i det här vädret :P Kom hit Inger så kan vi ha skit kul och åka pulka och rulla oss i snön :D hahah

2010-12-22 12:15:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu