Pynta i november

2010-12-06 18:17:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja då var man sjuk igen då...ja ni läste rätt. IGEN! Finns det någon frivillig ompysslare kanske? =)
Jag som skulle storstäda idag och julpynta. Har inte gjort det ännu. Förstår ni att det är något fel på mig då om jag inte ens orkar julpynta. Jag är sån som får hålla mig från att inte pynta i november redan =)
Jag har läkartid på torsdag ang. blodprovet jag tog. Så vi får se vad det kan vara.
Något med sköldskörteln har jag för mig läkaren sa. Och att jag antagligen måste äta medicin för det. Men vi får se vad dom säger.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu