Tanken som räknas

2010-12-08 19:12:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag en vääldigt positiv överraskning. Jag fick ut extra pengar denna månad för att jag har fått för lite tidigare.
Jag som mått så dåligt över att jag inte kunnat köpa bättre julklappar till Marcus & Börje. Och jag vet, det är tanken som räknas..men när man får så mycket stöd och att dom alltid ställer upp på en så vill man visa uppskattning tillbaka. Och det ska jag göra nu när jag kan! =)
Har köpt 5presenter till Marcus och 5st till Börje. För dom har varit riktigt snälla i år! =)
Hoppas dom blir glada ♥
Två av dom bästa i världen =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu