Före & Efter bild för mig med!

2010-02-09 20:09:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blir en före & efter bild för mig med.
Testade nyss Dust it pulvret som jag skrev om igår.
Och lite skillnad blev det ju iaf, eller vad tycker ni? Det jag gjorde var att:
Tog lite pulver i händerna, gnuggade mellan båda händerna för att sen kamma igenom håret med det med fingrar och händer. Sen tog jag lite extra vid hårbotten och gnuggade upp det lite. Avslutade med lite hårspray.

  Före:                                        Efter:

 

Dock vart inte jag brunare på efter bilden haha =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu