Gaga style

2010-02-11 13:06:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hade en så kul dröm inatt haha.
Det var kära Mimmi som var med och jag fick reda på att hon skulle vara med i melodifestivalen. Jag skrattade bara, men hon gav mig en bitchig blick och pratade inte med mig. Hon hade blivit för fin för mig haha.
Sen hade jag missat hennes uppträdande på tv så hon skickade en video till mig.
Och det var så kul! Hon hade på sig en svart kavaj med stora axelvaddar/puffar alla Gaga style..



...så gick hon helt långsamt och skulle göra någon slags sexig dans till någon svenskskriven låt som titteln va så där töntig, men kommer verkligen inte ihåg vad den hette.
Va fan kan en sån här dröm betyda igentligen? Hahaha..
Att jag saknar min Mimmi så klart! Och att hon alltid får mig att skratta! Till och med i mina drömmar =)



Haha, denna gammla bild, från klassresan i 5:an va det va?, är en av mina favoriter eftersom det visar verkligen att nördarna Inger & Mimmi hade riktigt kul, även fast vi var nördar =)
Alltid!♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu