Mys morgon & power-frukost

2010-02-08 17:01:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har haft världens mys morgon. Tre småå sötnosar som gosade in sig i en hög hos mig =)

     



Sen när jag kom upp vart det världens power frukost...



Färskpressad juice, smoothie och ett kokt ägg. Men eftersom jag inte ätit så bra igår var jag fortfarande jätte hungrig. Så jag gjorde lunchen på en gång haha.



Kyckling & fetaost sallad. Gud va gott det var! Och nu sitter jag och B här och slappar framför tv:n. Skönt med sällskap!
Sue och mamma skulle komma och hämta Buster idag. Men det blir imorgon istället. Men de gör inget för han är så mysig =)

Nu ska vi se på tv och sen spela kort =D

Kramar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu