Plus minus noll

2010-02-21 04:24:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom precis hem från efterfest hos Dan. Det vart lite Wii spel där för att sen börja röra sig hem.
Innan så var vi på Emils för att se ett rockband som grabbarna grus hade en kompis som spelade i. Första gången dom spelade "in public" också, och dom var riktigt bra. Extra bra var det när dom spelade Walkin in memphis =)
Det fanns spel maskiner där också...faaarligt för lilla Inger att spela haha.
men jag vann iaf!



Sattsade 40kr och vann nästan 300kr!!! Wooohooo!! Men tror ni jag sparar dom när jag är så fattig? Neej, jag bjuder alla på massa dricka istället haha. Så man kan säga att jag gick plus minus noll =)

Nu är det sova dax, och det var skönt att jag gick ut ikväll för jag hade varit total depp att bara sitta hemma.
Puss och nattis alla sötnosar.
Imorron blir det dubbel bakis dag =P




Kommentarer
veronica

hahaha typiskt dig..men penngar är till för att spendera =))



dom har släppt första tävlingen nu till facett....man får köpa ett kitt som är i silver och turkost i år..och så lämnar man in det vid ankomsten...ska du vara med pån den????

jag ska om jag har penngar över =)

kram

2010-02-22 19:17:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu