Schwarzkopf - Dust it

2010-02-08 19:49:58 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..




Idag fick jag hem denna. Har hört så mycke bra om den så jag som har så tunt hår blev frestad att testa den.
Inte hunnit prova den än, men jag vart chockad över den mini burk som kom ner i brevlådan. Och hur lätt som helst. Tänkte direkt att nu har jag blivit blåst haha. Men det var pulver i såklart som såg precis ut som sötningsmedel. Känner mig ganska skeptiskt faktiskt.. men ska inte säga något innan jag testat! =)
Har ni testat? Vad tyckte ni?


Kommentarer

haha..du har ju för fan inte tunt hår!!! då är ju jag praktiskt taget flintis isåfall!

2010-02-08 22:00:13
Inger

Suuuue... jo jag har tunt hår..men inte lika som du :)

2010-02-09 01:21:34

Jag har testat den och även om jag inte har tunt hår så tyckte jag att den var riktigr bra! Man får styktur och volym. Men du ska inte använda mycket! Då blir håret fett.

Puss :)

2010-02-09 09:04:48
veronica

har aldrig hört talas om den =)...men det är väl för att jag bor på landet hahahah

jag får nog också testa på mitt tuna hår =)) !!

kram

2010-02-09 19:16:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu