Blir gladare varje gång

2010-01-26 19:22:03 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag blir alltid lika glad över dom snälla kommentarerna ni lämnar om mina smycken =) Så tack snälla alla söta som skriver =)

Idag har jag mått skit med spräng huvudvärk och kroppen mår inge bra alls. Hoppas det går över snart. Då hjälper dom fina orden väldigt mycket iaf =) 
Blir såklart gladare varje gång jag ser att jag fått beställningar på min hemsida också =)
Jag får sån lust att knåpa ihop massor av smycken då! Så det är nog exakt vad jag ska göra om en stund för Marcus kommer inte hem förens efter tio sa han =(

Kommer visa reklam via en till blogg snart. Så hoppas det ger resultat!

Varit med B en stund idag, var nere i centrum för jag skulle till Apoteket för att köpa nickel-test. Vissa produkter på min hemsida har jag ingen info om, så jag vet inte om dom är nickel-fria. Så det behöver jag ta reda på.
Sen har vi bara slappat hemma hos mig. Bjudit på latte =) mmmm...



Nä om man ska börja pyssla lite.

Kramar i massor!


Kommentarer
It´s you and me baby ! http://itsyouandme.blogg.se/

Tack så mkt :)

Mm den där såg riktigt god ut :)

2010-01-26 22:52:00
veronica

skoj =)

ja var nickeltesten dyra??? ska nog skaffa hem såna också...

kram

2010-01-27 12:23:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu