Paj till middag

2010-01-20 00:29:08 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår vart det en god paj till middag. Efter att B gick så tränade jag, sen vart jag så hungrig så jag lagade en paj med kyckling, spenat & fetaost. Riktigt gott blev det =) Så det blir paj till middag idag igen.



Skrev igår om ett samarbete mellan mig och en tjej som heter Emelie. Och nu syns min reklam på hennes blogg. Riktigt kul! All publicitet är bra =)

För ett tag sen tipsade en dåvarande arbetskollega om home party´s som hon haft när hon höll på med smycken. Och jag har funderat på det ganska mycke på senaste. Måste spåna lite mer på det bara =)

Men nu blir det ett bad innan jag ska gå och krama kudden. Och imorgon ska jag till jobbet =)

Kramar i massor

 


Kommentarer

GUD va GOD den såg ut!!!



Då måste verkligen hjälpa mig med middagstips..för vi har verkligen noll fantasi!



försöker telepatera hit pajen

2010-01-20 11:44:32

Vill ha dina recept på pajer!

Hittar aldrig några recept som är lika goda som dina =)

2010-01-20 20:29:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu