Gott nytt år!

2010-01-01 23:26:34 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Gott nytt år allesammans!
Gud va mysigt vi hade det igår! Hoppas ni andra också hade en bra nyårsafton.
 Det blev jag, Marcus, Jess, Nettis, Sue  och Thisse. Och alla hundar så klart =)
På menyn blev det till förrätt: Baugette med getost i ugnen, toppat med vitlök & färska örter. Till middag blev det ugnsstekt oxfilé, friterade potatisklyftor, rödvinssås & färsk sparris.
Och till sist blev det Frozen cheesecake med färska jordgubbar & tomtebloss =) (Som man inte kan vara för ivrig att ta bort Thisse! Då bränner man sig haha =P)



Det vart riktigt gott och alla verkade nöjda även fast man får vänta lite längre en sagt när jag ska laga mat =) Men hoppas det var värt väntan iaf =)

Vid 12 slaget stog vi och smällde party pooopers haha. Jessica ;) Party poppers och blåste i tutor. Vi öppna en skumpa och alla hade någon att pussa på det nya året =)

   



Nettan såg dock inte så glad ut att bli pussad av syster sin =)

Efter tolvslaget gick vi hem till mig då Marcus granne är en bitter ***** som inte ens tycker att man får tvätta på sitt tvättpass för att man väsnas för mycke haha. Marcus, man får faktiskt inte tvätta mitt i natten! (kl.23) inte ens när det passet går att boka. Kom ihåg det nu =)
Hur som helst så hade vi hur mysigt som helst. Det blev lite spel och mer skumpa drickande hemma hos mig. Och vid 6 tiden blev det hemgång för dom andra. Marcus hade redan deckat i soffan några gr och sen i sängen innan dom hann gå =) Älsklingen höll sig vaken så länge han kunde iaf.





Tack underbara för en perfekt nyårsafton! ♥
Puss puss....



Kommentarer
Chris

Gott nytt år! Önskar vi fått vara med er igår :(

2010-01-02 00:09:47
Mimmi

Ser ut som ni hade det underbart! Jag onskar jag ocksa kunde vara med....min nyarsafton var inte den basta kan jag saga, trots att jag ar i london. Vi gick hur langt som helst bara for att se fyrverkerierna och sen stog jag dar sjalv med en kille jag inte ens kanner for sandra raka springa ivag haha. Holl pa att frysa ihjal!! Och langtade bara efter mina nara och kara.Oj vilken lang kommentar det har blev. Jag kommer hem snart iaf :D och min syrra har fodelsedagskalas 9 jan om du vill komma! puuuuusss

2010-01-03 21:14:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu