Jag ska bara...

2010-01-13 21:47:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag inte fått mycke gjort.
Var uppe tidigt för en möte och efter det kunde jag inte sova. Kom hem och gick ut med hundarna på en promenad. Tänkte gå samma sträcka på ca 1 timme som jag och Sue gjort dom senaste 2 dagarna. Men jag orkade inte. Gud va trist det är att gå ut själv nu med hundarna! Suss kom tillbaka haha. Eller flytta närmare =P

 

Lilla Willma får alltid så mycke snö som fastnar i ansiktet så hon borrar ner trynet i snön, riktigt charmtroll =)

När jag kom hem blev det några smycken gjorda, 7st till och med.



...och upp på hemsidan kommer dom imorgon (senast fredag) så håll utkik =)

Strax (eller nu igentligen) ska vi åka till Marcus & sova där inatt. Spela lite Super Mario på Wii och sen titta på film i sängen. Jag kommer somna på fem röda.
Så innan Marcus börjar tjata att jag är långsam igen så ska jag nog sluta knappa på tangenterna =)

Men jag ska bara...

 

..ladda upp två bilder på 2 av mina ögonstenar =)

Puss och hej!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu