Kalas x 2

2010-01-18 00:06:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi på kalas hos Bella. Hon fyllde 30 och bjöd på mat och dricka. Allt var verkligen jätte gott & mysigt!
 Jag och Ida kom nog inte hem förens vid 6 imorse? Kommer inte riktigt ihåg faktiskt haha =)

 


Riktigt kul hade vi, och Bella vart så glad över presenterna hon fick! Så det var bra.

Tidigare var vi hemma hos mamma och fira mormor som fyllde 88år. Så det vart kalas x 2 igår =) Lilla skrutt mormor. Man hoppas att hon blir 100år minst! Men det ville hon absolut inte! Snacka om party pooper =) Så får man inte säga!

Imorgon är jag ledig och har inget speciellt planerat. Hoppas B är ledig så jag har sällis. Så tråkigt att vara hemma när alla andra jobbar.
Jag är trött och fortfarande bakis, så jag ska kanske gå och sova nu.
Ja det tror jag att jag gör...
Nattis mina små pinglor!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu