Super Mario

2010-01-07 21:50:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi varit en snabbis i stinsen. Jag skulle köpa några små saker till en ring jag ska göra som kommer bli så cool =) Vill behålla den själv! Den är i genomskinlig acryl med massa swarowski stenar på! Ååh vad den glittrar fint! Bild kommer sen =)

Sen har vi tvättat och varit duktiga. Och mellan tvättpassen så spelade vi Super Mario på Wii. Marcus fick det spelet i julklapp och man blir verkligen beroende. Jag blir så insatt i spelet me så jag trycker skit hårt på knapparna när jag spelar. Så jag har en äkta spelar tumme nu haha. Ont och jävligt gör det. Men det var det värt =)

Nu ska jag göra några smycken medans jag har idéerna rullandes i huvudet och Marcus är borta på träning.
Puss sötnosar!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu