1 liter färskpressad juice

2010-07-22 17:14:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fortfarande febrig, ont i halsen och har huvudvärk. Dricker säkert 1liter färskpressad juice om dagen också..men det verkar inte hjälpa. Men det är gott iaf =) Tack mamma för lånet av juicepressen. Börje hade sönder min apelsinpress haha..klant =P
Så lånet av mammas har andvänt flitigt! Tror jag gjort juice på minst 3kg morötter, apelsiner och äpplen. Morots och apelsinjuicen har jag blandat ihop tillsammans med lite färskpressad citron. Precis som pago juicen. Och riktigt gott är det =) Äpplerna är goda som dom är. Men råkade ta röda som är jätte söta istället för gröna. Så jag fick pressa i lite citron i den juicen också så den inte skulle bli sliskig. Man är dålig på att äta frukt, eller jag är iaf. Så det är himmla praktiskt att ha en juice press =)

Kommentarer
Börje

sorry att ja råka va så stark =P

2010-07-22 21:52:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu