Tröttsamt

2010-07-08 17:00:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Routern strular som fan! Jävla skit!!! Så otroligt störigt.. ochjag som slängde den andra..=(( men får göra om med inställningar och skit igen kanske. Blääää....tröttsamt.

Ikväll ska vi med Sigge till veterinären. Det är snart dax med avmaskning samt börja med välling =) Han börjar bli så stor sötsaken =))

Själv har jag haft ont i benet hela dagen igår och inatt.. Började i vaden som om jag hade kramp hela tiden och nu är det i hela benet. Alltid är det något fel på mig hahaha..och man måste skratta åt det nu, för det är verkligen sant =P

Nää...skriver igen sen när jag vet vad det är Sigge åkt på. Helt kal är han vid öronen. Kan vara skabb.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu