Kattbebisar förhoppningsvis

2010-06-06 22:59:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här hemma nu efter en otroligt rolig och fullpackad helg! Helt tyst är det och jag orkar inte sträcka mig till fjärrkontrollen haha. Jag är sjukt trött.
Hundarna har lämnats hos mamma för ett tag sen och imorgon blir det iväg till sjukhuset. Jag vill inte! Jag är jätte nervös och allt i min kropp vill dra sig ur.
Inte fått svar från röntken heller, även fast jag ringde i onsdags och fråga. Då fick inte hon ge ut svaret utan endast min läkare, och dom skulle återkomma dagen efter eller senast på fredagen. Men nej de gjorde dom inte! Nervös man blir. Så jäkla struliga dom är! Från tandläkaren har jag inte fått något kostnadsförslag heller som skulle skickas ut. Vad är det som ska vara så svårt att svara till sina patienter?

Jag har inge tåålaammoood...kan Molly ploppa ut sina kattbebisar någon gång eller?
På tisdag ska jag träffa Mimmi äntligen! Och i övrigt får vi se vad denna kommande vecka kommer bjuda på =)
Kattbebisar förhoppningsvis!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu