På fredag ska det grillas

2010-06-01 17:21:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Att man aldrig lär sig.. Alltid blir det så sjukt mycket tvätt när man ska tvätta. Man borde ju tvätta varje vecka så det inte hinner bli så mycke eller tar en hel dag. Suck! Nu är det klart iaf, men allt hann inte torka så det hänget mattor, kläder och handdukar överallt =) Går nästan inte att sitta någonstans.

Har hållit på med smyckes beställningar idag också. Jag borde jobba mer med det, men det går bara inte om man inte ha motivation. Men det kommer.
Dax att gå och posta lite innan dom tömmer lådan.

Föresten, på fredag ska det grillas hemma hos mig. Så kom hit alla! =) Än så länge är det jag, Börje, Thisse, Rami och Manne.
Men hör av er senast onsdag kväll så jag kan köpa & göra mat åt er också (ska åka och handla på torsdag eftermiddag, så innan det bara). Det blir kött & kyckling spett med potatissallad och någon god sallad. Så åker jag och handlar så delar vi alla på det sen bara =)
Eller vill ni kanske ha couscous-sallad och hemmagjord aioli till istället? Hör av er! Puss =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu