Jag behöver päronsplitt!

2010-06-22 16:19:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Man borde ju passa på att uppdatera bloggen lite nu när man är sjuk. Men vad ska man uppdatera med?? Klockan 15.59, gick upp ur sängen för att hämta lite mer näsdukar. Klockan 16.00 näsdukarna räckte inte till..måste upp och hämta nya...
Nää, finns inte så mycke roligt att skriva om så länge man bara sitter och glor på datorn, snörvlar, kollar datorn, snörvlar.
 Ja, vore roligare om man hade sällskap. Tur att Börje ska komma hit sen. För alla mina djur ligger ju bara och sover! Ska nog väcka någon utan dom nu tror jag =P Eller försöka äta något kanske? Jag behöver päronsplitt! Äter alltid det när jag är sjuk. Det enda jag kan äta nästan då också. Får be B köpa med sig.

Kanske ska bädda in sig i en fotölj i köket och jobba lite med smycken föresten.. Ja det ska jag göra.
Puss puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu