Vilken dag! Började med att jag vaknar av ...

2010-06-25 00:09:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


dsc00919 (MMS)

Vilken dag! Började med att jag vaknar av ett skrik. Då har Molly fått tag i gullefjun. Mitt fel, glömde stänga buren igår :( lite ångest! Men hon va okej. Bara väldigt omtumlad. Sen vart det systemet för att sedan tvätta sjukt mycke tvätt som vanligt haha. Efter det blev det en tur till city gross för att handla allt till middagen imorron. Väl hemma blev det mat som vi köpt på max sen städning och nu lagandet av maten. Pjuu.. Fan va snäll jag är som gör allt åt mina vänner :) längtar verkligen till imorron. Fan va kul vi ska ha. Och roligt att träffa nytt folk. Vi skulle bli över 30pers :) Nää, nu blir det att städa vidare. Puss och gonatt!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu