Grov som vanligt

2010-03-19 23:34:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och lyssnar på party musik..



och har precis varit i bowling hallen och sett Magnus Betnér. Grov som vanligt var han, men rolig =P
Får se var det slutar..men har en känsla av att detta kommer bli en kuul kväll =)

Joo, föresten har jag blivit medlem på Twitter! Man kan uppdatera via mobilen..så det är kul! Kan man iof här med..men jag har aldrig lyckats med det. Mitt abonemang stödjer nog inte att blogga via mobilen..
Här kommer adressen:
www.twitter.com/ingerandersson

Gå med ni också och säg adressen här så jag kan ha koll på er!

Hoppas ni får kul ikväll! Puuuuuss




Kommentarer
Chris Karinsdotter http://chriskarinsdotter.se

Jag har funnits på twitter alldeles för länge, haha. Jag heter karinsdotter!

2010-03-20 14:45:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu