Så nyfiken

2010-03-25 16:04:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har nyss pratat med Verro för att fråga när pärlmässan började imorgon. Haha. Det är inte förens nästa månad. Snurrig man är. Och jag som var helt lessen för jag trodde det skulle krocka med att Jess och Lisa kommer hem! Men neeej det gör det inte. Så skönt! Var jätte stressad över att få över hundar till mamma och hinna med allt här hemma och förberedelser innan mässan.
Men nu kan jag bara ta det lugnt och slappna av. Verkligen skönt.
Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag är så nyfiken på hur Jess haft det. Undra när hon kommer hem. Saknar saknar saknar!

♥♥♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu