Spela bingolotto

2010-03-21 15:14:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och tittar på The Hills på Mtv och segar. Ätit två kyckling wraps nyss och har myst in mig i ett täcke i soffan =)
Nu skulle hundarna vara här också =(
Men Mollys sitter och myser bredvid och gullefjun kvittrar så fint i buren, så helt tomt är det ju inte =)

Ikväll blir det lugnt, ska spela bingolotto senare haha. Gjorde jag alltid med familjen när jag var liten. Så det ska bli mysigt och kul faktiskt att sitta med snacks och godis framför tv:n =)

Nu skulle man vara på en strand i värmen någonstans, fryser som bara den..och så typiskt att det snöar igen!
Någon som vill fly med mig till varmare breddgrader?


Kommentarer

Ha ha det är bra det =)!



Vi måste ses någon kväll på fika tycker jag!



Kram från Mette!

2010-03-21 19:15:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu