4 timmar kvar!

2010-05-19 22:53:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det bara fyra timmar kvar!
Och jag är så nervös att jag har gått och pysslat hemma med blommor och balkong m.m för att hålla mig sysselsatt. Nu ska jag ta det lite lugnt och se till att jag har allt med mig. Måste sy in en bikini som mormor inte hann hjälpa mig med. Eller hon hann först, men den vart för liten för att jag hade måttat fel. Omständiga barnbarn =) Mormor är bäst!

Tidigare idag fick jag hjälp att åka över med alla hundar till mamma i farsta. Sen blev det att fixa det sista i farsta centrum och sen möta upp Sue för att titta på när Thisse spelade fotboll. 3-1 vann dom me, weehoo =)

Nää om man ska börja sy den där bikinin nu kanske, så man har med sig en överdel haha. Nää..har en reserv så klart! ;)

Kommer btw bli en hel del uppdateringar på bloggen dessa dagar...så håll utkik om ni vill veta vad jag/vi har för oss =)

Pussar och kramar i massor alla gullisar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu