Michael Jackson moves

2010-05-16 17:02:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vilken bra dag det var igår. Vi möttes upp hos mig för att grilla lite, och sjukt gott blev det! Grillat är det godaste jag vet.  Och efter maten blev det kubb och resultatet blev 1-1. Snacka om att jag var dålig igår haha.
Men roligt hade vi. Jag älskar mina vänner! ♥♥♥ 
Jag har precis slutat med min medicin och mår toppen! Och det känns så jäkla skönt!

 

Jag tror jag skrattade non-stop igår. Speciellt när vi skulle göra Michael Jackson moves när vi väntade på bussen haha. 2 kort av 100 syns att vi försöker göra några M.J moves haha.

Blev inte att jag stannade så länge dock, ville ta sista pendeln hem så man slapp sitta på nattbuss i en timme.

Snart är det den traditionella sushi-söndagen med bingolotto, och denna gång har vi lyckats få med oss tre som ska spela med oss =D Woohoo. Det blir jag, b-jay, gross, manne och hjelte =) Och vill någon mer komma över är det alltid bara att titta förbi! =D



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu