Pjuuu!!!

2010-05-25 18:29:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vad det är kallt i Sverige! Vill tillbaka till värmen =(
 
Va härligt det har varit i dessa fyra dagar. Värme, bad och hur god mat som helst! Buffén var aldrig samma som dagen innan heller, så varje gång undrade man vad det skulle bli för gott. Världens lyx mat var det!

Igår var en helt sjuk dag. Gick upp 8 för att hinna äta frukost och packa. Men vi missade bussen med 2minuter iaf! Då fick vi gå till buss stationen (den innan var direkt buss från hotellet), hoppade på bussen och tittade sen på klockan. Vi skulle aldrig hinna i tid! Så vi fick halv-vägs hoppa av bussen för att slänga oss in i en taxi som körde i 140 för att vi skulle hinna. När vi kom fram så hade gaten stängt redan! Så hittade inte Manne min biljett heller! Panik? nej vad är det? haha... Men han hittade den sen och en person kom för att hämta oss, så det löste sig. Men snacka om att man var uppe i varv då.

Flygresan därifrån tog oss till Liverpool där vi bestämde oss för att ta dö på lite tid inne i stan. Vi hade fyra timmar på oss innan nästa flyg gick. Står i mat affären för att köpa lunch till planet så säger Manne: Inger, det är 2min innan bussen går! Jag fick ju slänga ifrån mig allt och så fick vi springa! Vi visste inte helt exakt vart bussen gick ifrån, bara i närheten där vi kom dit. Runt runt sprang vi (eller mest Manne, jag frågade en som jobbade där istället) och till slut hittade vi där vi skulle stå. Klockan var då 18.34...den skulle gå 18.30. Man fick ju bara hoppas att den var sen! Och det var den... Pjuuu!!! Annars hade vi missat planet haha.

Efter det så flöt allt på...ganska iaf..det enda var väll att jag stog i centralen och frös ihjäl när jag väntade på Marcus i 30min. Gick inte gå in någonstans heller för vi var där vid 1, och min mobil var död så jag kunde inte gå ner så jag kanske hade missat honom. Hemskt var det! Men väll hemma så blev jag varm igen.
Börje var här också, och jag var så trött och ville sova på en gång...men endå berätta allt. Mitt i berättelsen somnade jag hahaha.

Idag fryser jag, saknar maten, värmen och goda drinkar. Men är utvilad och tycker faktiskt att det är ganska skönt att vara hemma. Men hoppas man har råd att åka någonstans igen iaf! Eller att man får åka med på gratis poker resa igen =D

Nu snart är det tv-tisdag... Skön dag.
Puss och kram alla godingar


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu