Vilken dag! Åkte klockan tre imorse. Buss ...

2010-05-20 22:55:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


dsc00656 (MMS)

Vilken dag! Åkte klockan tre imorse. Buss gick vid 4. Sen flyget vid halv 7. Vänta i tyskland i 5 timmar sen. Kul! Sen försening på flyget. Framme vid 6. Sen buss. Sen hamna vi på ett pensionärs hotell med mindre god mat. Plus att jag hunnit göra mig illa tre gr. Gick in i en vägg och skrapa axeln, skavsår så jag inte kan ha mina flippi floppis och en jäkla sticka i fingret som gör ont. Men när man ser ut över en pool, hör ljudet från hav och syrsor, badat fötter i havet Och har en malibu cola i handen så är allt annat som bort blåst :) gud vad jag önskar att alla kunde vara med nu! Kramar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu