Skön helg

2010-11-21 16:23:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken skön helg jag har haft! I fredags Garbo och igår ett mindre bra ställe ;) Bara 18-åringar. Men det handlar ju om vilket sällskap man är med också, och jag hade väldigt roligt. Förutom när jag nästan fick spö av en kille och en vakt äckligt tog på min axel i toalettkön. Låter larvigt kanske. Men ush va creepy han var. Med en speciell blick och rullade liksom ett finger runt på axeln samtidigt. Alla titta på mig i kön och frågade va vad det där. Så det var inte bara jag som tyckte han var äcklig iaf.
Som avslutning denna helg blir det som vanligt bingo idag..men jag byter ut sushin mot smörgåstårta som jag ska göra snart =)
Denna helg behövde jag efter allt som hänt.
Bjuder på en liten skön spellista innan jag loggar ut här.
Haha, min röst är helt förstörd efter helgen så det låter lite sådär när jag sjunger och gormar med =) Men det bjuder jag grannarna på =P

Kommentarer

trycker "like" på spellistan;)

2010-11-22 18:10:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu