Varför tog jag inga bilder

2010-10-31 16:09:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åååh, varför tog jag inga bilder igår kväll när vi var ute?! Dom hade gjort så häftigt med massa spindelnät, fladdermöss, kryp och blacklights  överallt.
Och vad folk bjöd på sig själva när det kom till utklädnad. Fanns läskiga typer här och var, teletubbies m.m Dom sistnämnda var verkligen klockrena! Haha, men dom vann inte fick jag höra. Det var någon som klädde ut sig till brud i stor vit bröllopsklänning. Inte alls lika bra tyckte jag =)
Längtar till nästa helg då min fest är =)
Ikväll är det bingolotto söndag som vanligt. Jag älskar söndagarna, så mysigt att sitta och spela lite och äta gott. Dock inte sushi idag som det brukar. Utan det blir samma mat som i fredags från Kista. Nudlar och bbq kyckling. Mmmm =)
Kanske ska gå ut på en liten promenad med hundarna för att få lite luft. Bara suttit hemma än så länge. Men tror inte jag orkar haha =P
Måste komma ihåg att ställa om alla klockor också.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu