Finns inget bättre

2010-09-26 14:07:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll var jag så sjukt sliten så det fanns inte. Sådan baksmälla har jag inte haft på länge!
Någonsin kan jag till och med dra till med. Så det var väldigt uppskattat att bara ha myskväll med tjejorna =) Det finns inget bättre!
Vi har bestämt att ha ett pyjamasparty snart ♥ Längtar redan =)

Nu blir det att åka till Plantagen för att köpa blomjord så jag kan plantera om mina pelagonier som blivit helt sjukt stora i sommar. Sen ska min spegel borras upp i badrummet äntligen! =)

Tjingeling..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu