Långt från klart!

2010-09-15 18:33:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj oj va tiden går. Glömt bort bloggen helt.
Igår fick jag ett ryck och rensade ut massa saker här hemma som ska säljas. Riktigt skönt, men långt från klart!
Jag längtar verkligen tills det är klart, kommer vara så himmla skönt att ha rensat och fint. Perfekt sysselsättning i det ruskiga vädret som är nu också.

Idag har vi varit i Stinsen för att hämta ett par skor som jag hade lagt undan. Hur snygga som helst! Svarta höga pumps. Men den högra skon var för stor! =( Någon bigfoot som vägrade inse att storleken var för liten kanske?
Det var dom sista som fanns i stockholm också, så till min besvikelse gick jag hem utan några skor =(

Men.... haha..jag brukar ju inte komma hem helt tomhänt, och det gjorde jag inte denna gång heller =)
Ska ta kort med mobilen så ni får se vad det blev =)

Puss & Kram


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu