Dåligt med idéer

2011-04-05 17:43:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna helg har gått så sjukt snabbt! Men jag måste säga att årets mässa hade så sjuukt tråkiga tävlingar. Det fanns 1 tävling som jag tyckte var kul. Dom andra var bara sjukt tråkiga, eller så var det kanske jag som hade dåligt med idéer iår.
Lämnade in 5 bidrag utav 11. 4 bidrag kändes inte ens kul att lämna in för dom inte kändes bra, men man lämnade in dom endå. Kom 3:a på den tävling som jag tyckte var kul iaf! Så det blev jag jätte glad över såklart =)
Man skulle inspireras av våren och krokusar i färg och form.
Vi känner oss dock som dom största amatörerna på stället när man ser vilka kunskaper och tekniker dom andra besitter. Fast sen är ju snittåldern på 40år säkert. Så då har dom ju haft mer tid att lära sig på hehe =P
Sjukt mycket folk var det också, vi var iaf 160st! Nästa år är det 5år jubileum, och Verro & jag har varit med från start. Känns riktigt kul =) Hoppas dom gör något storslaget. Vi kommer nog bo på hotellet nästa år. Slippa stressa över att hinna och glömma pärlor hemma osv.
Nu ska jag beställa pärlor för presentkortet jag vann =)
Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu